Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Verwend

Vorige week heb ik mijn verjaardag gevierd! En wat ben ik lekker verwend, bedankt iedereen!!










LAPJESRUIL(klik)

Zeker de moeite waard!
Ik heb mij opgegeven voor de site lapjesruil, wat een goed idee!
Wie doet mee?




Een nieuw virus.....

Ik google graag op internet op het woord quilt of hexagon of een andere quilt term, en dan kom je toch LEUKE dingen tegen, ik zal vast niet de enige zijn!!
Het enige en grote gevaar hieraan is dat je natuurlijk een VIRUS op loopt. En helaas is daar geen virus-scanner tegen bestand. Zo ben ik weer besmet met het hardnekkige virus HEXAGON! Dus als je verder wilt lezen, je bent gewaarschuwd, het is ZEER besmettelijk!!!!

Al google-end kwam ik op een aller leukst plaatje, zeg nou zelf...............





Wat een leuk lapje! maar terwijl ik zo zat te kijken, hey!! dat is niet van stof maar dat is gebreid!!
nou ga maar eens googlen op het woord hexapuff en dan moet je voorzichtig zijn met het aanklikken van afbeeldingen, want dan ben je zo besmet met het VIRUS!

Zo is het ook mij vergaan.....ik heb een start gemaakt met het breien van hexapuff's
Helemaal niet moeilijk, wel verslavend leuk!
Dit zijn mijn eerste hexapuffs.


en als of ik mij nogal verveel heb ik afgelopen weekend lekker mij zelf uit kunnen leven op wat patroontjes van vilt. Een lintje! en een leuke sleutelhanger,  deze moet nog afgemaakt worden, maar ik laat hem jullie alvast zien.

Fijne dag nog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

het babyhuis

modabakeshop

Moda Bake Shop