Pagina's

maandag 14 mei 2012

Supergoof!

Eindelijk was het dan zover, afgelopen zaterdag 12 mei. Een show en tell van de welbekende supergoof! Nou in 1 woord het was echt super, geweldig om veel van haar quilts eens in het echt te zien, en natuurlijk is het super leuk om supergoof eens live mee te maken. We mochten alle quilts gewoon allemaal aanraken, is dat wat, het was allemaal geen probleem, foto's maken mocht ook! Nou ja, volgens mij deden we het gewoon allemaal! Hier onder een enkele foto van de show en tell van supergoof!



Zie je ze was het echt hoor!!



Natuurlijk gingen alle ruim 6000 vingerhoedjes op de foto!!


Het verhaal achter deze quilt sprak mij als collega van supergoof natuurlijk aan, dus klik ook op de foto!!

Wil je het verhaal achter elke quilt van supergoof ook weten??  (klik)







tuurlijk moest ook deze op de foto!
we delen immers hobby en werk!




Zie je die stapel...pff nou de 2 uur show en tell waren ZOOO om, jammer genoeg!!




Bij thuiskomst was er door de postbode een leuk pakketje bezorgd met de stofjes van de charmclub van Marcha, leuk!! En helemaal weer mijn kleuren!! Bedankt!!





Vandaag kreeg ik helemaal uit Amersfoort deze heerlijk geurende lelietjes van dalen! van een lieve vriendin, dank je wel!


Het ruikt hier HEERLIJK!!




Inmiddels gaat het breien hier ook tussen de bedrijven gewoon door, binnenkort zal ik jullie de tussenstand laten zien, ik kan alvast verklappen dat ze erg leuk zijn, de mand naast mijn stoel is al aardig gevuld.

Welterusten allemaal







1 opmerking:

  1. Wat een mooi en leuk verslag heb je van die dag gemaakt !
    weer heel andere foto's als ik zelf heb gemaakt :o)
    Ik zie mezelf op de foto ... dan hebben wij elkaar misschien ook wel gezien ...
    De gehaakte(?) gebakjes zijn ook erg leuk naast
    de Lelietjes van Dalen :o)
    Veel quiltplezier mnet je lapjes hoor !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen

het babyhuis

modabakeshop

Moda Bake Shop