Pagina's

zondag 30 oktober 2011

past precies

De binding zit om mijn hummingbird, leuk werkje om te doen. Weer een project af!
Kijk....hij past precies!




Huhhh!



Jaaa, dat hadden ze gedacht! Nou even voor de foto, is het wel leuk toch?

Het middenstuk van dit quiltje vond ik echt een kriem om te doen, maar het is me gelukt! Nu annie's tuin afmaken, daar maak ik een lekkere kroel deken van met fleece aan de achterkant....maar ik had niet genoeg fleece dus hij moet even wachten, he bah. Nu maar het verrassing quiltje voor mijn vriendin gaan bedenken, voor de stofjes ben ik op de beurs geslaagd, met tips van dierbare vriendinnen, bedankt! Het gaat vast een mooi quiltje worden, even geduld hebben dan komt hij vast een keer voorbij. Ik ben eigenlijk zelf ook heel benieuwd hoe hij gaat worden, dat is nu zo leuk van quilten.

Gister nog even snel op de valreep een leuke knikkerzak gemaakt, voor een jarige Nynke! Vlak voordat wij op de fiets stapte om een taartje te gaan eten was hij af, dat zijn de leukste werkstukjes he, zeg nou eerlijk...



Fijne zondag nog!


2 opmerkingen:

het babyhuis

modabakeshop

Moda Bake Shop