Pagina's

donderdag 13 oktober 2011

gewoon genieten

Het heeft even geduurd voordat ik weer een stukje kon schrijven......nou ja de tijd kon vinden om te schrijven eerlijk gezegd! Drukke week achter de rug, weer heerlijk kunnen zorgen voor een nieuw wonder, zo lief!! Een prachtig meisje, en super trotse ouders, heerlijk, mooier werk kan je toch niet hebben vind ik!
Vandaag weer de laatste kraamzorgdag gewerkt, en afscheid genomen van hele lieve mensen.
Wat een verrassing, ik kreeg een mooi quilt boek als afscheids kadootje!! Bedankt, lieve mensen!




Na de heerlijke peren en appels uit de boomgaard, hingen er nog mooie sierappeltjes te pronken aan de bomen! Onze perenboerin heeft er heel wat van geplukt en zo konden we vanmiddag deze mooie krans ervan maken.






Echt een heerlijke dag, en of hij al niet goed genoeg was....kreeg ik vandaag een eye-opener namelijk dat het helemaal niet erg is, dat ik niet aan sport doe!

Lees zelf maar:

Want de oefening van het lichaam is van weinig nut, maar de godsvrucht is nuttig voor alle dingen, omdat zij de belofte van het tegenwoordige en van het toekomende leven heeft.

1 Timotheus 4 vers 8






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

het babyhuis

modabakeshop

Moda Bake Shop