Pagina's

zaterdag 22 oktober 2011

Ik kan niet verder......

Hallo allemaal,


Ik weet het, het is al wat aan de late kant, maar ik kan het niet laten mijn quiltje aan jullie te showen. Ik kan helaas niet verder want ik heb geen stofje voor de binding. Maar niet getreurd....volgende week is er handwerkbeurs in ahoy!! Daar kun je mij zeker vinden, mijn lijstje met verlangens groeit gestaag. Ja dat heb je he, als je nog niet zo lang quilt......., of is het onder de dames gezegd ook een lang verlanglijstje als je al jaren quilt, laat me raden...... Ik heb er echt zin in, het is alleen erg spannend of het mij gaat lukken af te reizen naar ahoy want.....mijn collega kraamverzorgster loopt rond met een hele dikke buik.....en als de kleine zich aandiend mag ik gaan kramen (zo heet dat als je in het kraamzorgvak werkt, maar dat begrepen jullie misschien al.) Dus toch maar even duimen dat de kleine nog even op zich laat wachten, 1 november is de kleine besteld bij de ooievaar, maar ja je weet maar nooit hoe snel de vlucht is.

Voor straks allemaal welterusten!
en een goede zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

het babyhuis

modabakeshop

Moda Bake Shop