Pagina's

donderdag 24 november 2011

nog een PLOF!!!

Een harde plof, oh heerlijk, ja hoor daar heb je het pakketje! En wat snel, gister besteld!!
Het zat goed ingepakt, ik was zo nieuwsgierig ik kon het niet netjes open maken, sorry voor de inpakster!



Prachtig boek, echt een aanrader!!


Het enige jammeren vind ik als echte Hollandse dat het in het Frans en Engels is geschreven....els feteris is toch een Nederlandse of ben ik nog niet helemaal up to date?
Wat leuk ze heeft zelfs het boek voor mij gesigneerd!! Pfff gelukkig in het Nederlands.







4 opmerkingen:

  1. Leuk boek! Ik ben ook gek op haar patroontjes. Ik ben het helemaal met je eens hoor; ze had dit boek best wel in het Nederlands kunnen uitgeven! Zelf begin ik liever niet aan Engelse/Franse boeken, ik ben altijd bang dat ik er dan niet uitkom......Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! De volgende is begin februari. Stuur mij een mailtje en ik zal je alvast weer noteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ingeborg,
    Nu heb ik jou ook ontdekt, ziet er ook al heel gezellig uit!
    Veel plezier en succes met je projecten!
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingeborg,

    Wat leuk dat je mijn blog hebt ontdekt. Bedankt voor je reactie. Ik was natuurlijk meteen nieuwsgierig naar jouw blog en dat ziet er heel leuk uit. Wat een tijd gaat daar nog inzitten voordat alles naar je zin is, hè. Ik zal jouw blog blijven volgen.

    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

het babyhuis

modabakeshop

Moda Bake Shop