Pagina's

woensdag 23 november 2011

Freubelen

Wat heerlijk toch, als de postbode met pakketjes voor de deur staat met inhoud zoals dit:


daar wordt een mens als ik heeeeel erg blij van!!


Afgelopen weekend heerlijk zitten freubelen, met dochter-lief en vriendinnetje!!
Moet je kijken wat ze gemaakt hebben




helemaal geconcentreerd op een heerlijke....donut!



Nynke maakte deze eekhoorn! Ze had nog nooit achter het naaimachine gezeten, geweldig vond ze het, en moet je het resultaat eens zien, goed gedaan hoor Nynke!! Wij zijn trots op jou!





Zelf kon ik het ook niet laten.....



1 opmerking:

  1. hey ingeborg, wat een creativiteit zeg... en wat is alles leuk geworden. binnenkort neem ik mijn mandje eens mee naar jou, kom ik lekker fröbelen aan jouw tafel... is dat wat? liefs en nog bedankt voor de heerlijke appeltaart en het lachen vanavond. marjan

    BeantwoordenVerwijderen

het babyhuis

modabakeshop

Moda Bake Shop