Pagina's

donderdag 27 juni 2013

Bloglovin'

Telkens kwam er een mail voorbij.....google reader stopt! Zorg dat je het geregeld hebt! 1 groot vraagteken


?

Wat houd dit in? Nu heb ik vandaag een account aangemaakt in Bloglovin' ging wel vanzelf en makkelijk maar wat het nu precies inhoud, en wat ik straks mis????

Voor mij een groot vraag teken!!!

We gaan het zien.
De digitale wereld gaat mij toch wel erg snel hoor! Gelukkig heb ik mijn quiltwerk wat lekker op eigen tempo kan.

Fijne dag!




2 opmerkingen:

  1. Ik heb er geen kaas van gegeten, van Bloglovin, en net als jij zal ik maar afwachten. Quilten en bijkomend leuks blijven toch het belangrijkst!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, ik tast ook nog in het duister...
    Maar zaterdag krijg ik les van een jonge dame, die weet waar ze het over heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

het babyhuis

modabakeshop

Moda Bake Shop