Pagina's

zondag 19 augustus 2012

Hebben jullie het ook zo warm???

Lekker warm he!?



Lekker van het zonnetje genietend, schrijf ik(quiltswaen) jullie mij nieuwe blog verhaaltje.
Heerlijk he, dit weer!! Dat doet een mens weer eens goed!
Lekker op onze nieuwe lounge bank, lees ik (in de schaduw wel te verstaan) het nieuwe tijdschrift van Mollie Makes!



Dit keer zit er een haaknaald bij, echt een mooie hoor!! Maar nu nog leren haken, en dat vind ik nogal lastig, mijn probleem is namelijk.....ik ben links, maar het woord opgeven staat niet in mijn woordenboek, dus ik ga het binnenkort toch maar weer eens een gokje aan wagen!
Terwijl ik heerlijk buiten zit en door Mollie blader, fladdert er een prachtig diertje voorbij.... gauw het fototoestel pakken, en klik, gesnapt, nu vliegt ze niet meer uit mijn camera!



Afgelopen week weer mee gedaan aan de charm club van Marcha.
Mijn pakketje is al vroeg op de bus gegaan naar haar . Ik hoop dat ze er wat aan heeft!


Nu wacht ik met spanning af wie mij een pakketje gaat sturen!

Allemaal nog een zonnige zondag!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

het babyhuis

modabakeshop

Moda Bake Shop