Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Op de val reep!! Building houses from scraps!

Wat een leuk idee van haar, al die huisjes!!!! Naarmate het jaar ten einde liep, liep ik ook maar.....zal ik het doen, zal ik het niet doen.
Al lezende op diverse blogs, ging ook mij het huisjes-virus parte spelen, ik werd er bijna echt ziek van! Ik besloot nog niet zolang geleden....(15 minuten!) IK GA HET DOEN!! maar voor mijzelf onder de voorwaarde, we zien wel wat ervan gaat komen, want echt elke dag een huisje....hmm ik weet niet of mij dat gaat lukken hoor! Mijn stofjes voorraad is namelijk ook nog niet zo groot, dus ik zal echt wel een en ander aan moeten schaffen, en ik wil ook nog bedenken of ik het in 1 kleur ga doen of gewoon van alles wat, daar ben ik nog niet helemaal uit! Maar ik ga mee doen, en ik geniet nu al van al die voorbereidingen die iedereen aan het treffen is, geweldig om te lezen en te zien straks!






Voor iedereen wens ik het beste voor het nieuwe jaar! En vooral veel quilt plezier!

1 opmerking:

het babyhuis

modabakeshop

Moda Bake Shop